מדפסת DVD תמונה 1
מדפסת DVD תמונה 2
מדפסת DVD תמונה 3
מסך מכונה הדפסת DVD

חברת אספגיל עוסקת בשכפול DVD בשיטות שונות:

1. בצריבה לכמויות מוגבלות או במקרה של לחץ זמנים.

2. בשיטת GLASSMASTER – בהזרקה – החברה הינה אחת משלוש החברות היחידות בישראל שמסוגלות לייצר DVD. השיטה מתאימה לכמויות מסחריות גדולות.

טלפן עכשיו 03-9600550

שרות מלא ומקיף של שכפול DVD, בהזרקה, צריבה והדפסה.

חברתנו מייצרת דיסקים (תקליטורים) עבור אלפי לקוחות בשנה, בין השאר, יש המזמינים חוברות, ספרות, תקליטורים, מדבקות, מארזים שונים וכדומה. עובדי החברה מחוייבים לאיכות גבוהה, מתן שירות מעולה, מהירות ביצוע ודייקנות.

אנשי אספגיל מתעדכנים באופן יומי\שבועי וחודשי בספרות מקצועית ומידע מקצועי מקוון. כמו כן, נציגים מטעם אספגיל משוטטים בעולם אחת לתקופה ומתעדכנים באמצעות תערוכות מקצועיות לגבי החידושים הטכנולוגיים האופפים את עולם שכפול הדיסקים.

אנו מציעים ללקוחותינו שרות מלא של שכפול דיסקים המכיל את כל הדרוש להפקת כותרים חדשים.

(תקישו כאן ותכנסו להציץ בדוגמאות שלנו…)

באתר זה תוכלו למצוא תבניות גרפיקה שיסייעו לכם בהכנת הכותרים כמו כן חומר מקצועי ועדכני בכל הנוגע לשכפול דיסקים איכותי, ניתן לבקש הצעות מחיר דרך משלוח הודעה לכתובת המייל שלנו: [email protected]

וכמובן לפנות ישירות לחברת אספגיל דרך מספר הטלפון שלנו: 03-9600550

ייצור דיסקים מביא לידיי ביטוי את התכנון וההפקה של הכותר כפי שרצה הלקוח. בייצור איכותי ומדויק אנו משלבים טכנולוגיות חדישות עם שרות לקוחות מקצועי כך שכל צד בהפקה ייהנה מתמורה מלאה.

 

אספגיל – שכפול וייצור דיסקים (תקליטורים, על כל סוגיהם)

היכולת הטכנולוגית של אספגיל היא המתקדמת ביותר בישראל בתחום ייצור הדיסקים, מכונות שכפול דיסקים וצריבת דיסקים, הדפסה על דיסקים ודפוס דיגיטלי. כל אלה נועדו לתת מענה מקיף לכל דרישות הייצור וההפקה

שכפול דיסקים בהזרקה מבטיח העתקים זהים למקור ועמידים לאורך זמן.
השימוש בגלאסמאסטר (סטאמפר) מאפשר לאספגיל לתת מענה מהיר ואיכותי בשכפול דיסקים, יצור חוזר של כותר יעשה מהסטאמפר המקורי.

ברשותנו מערכת חדישה לייצור – שכפול דיסקים (CD\DVD

תחילתו של תהליך ייצור – שכפול הדיסקים הוא במכונת המאסטרינג היוצרת סטאמפר (גלאס מאסטר) מניקל המשמש כתבנית לדיסקים המוזרקים, לשם כך, חתמה חברת אספגיל הסכם עבודה לטווח ארוך עם חברה אירופאית ענקית שכל יעודה הוא הפקת תבניות גלאס-מאסטר. מפעל זה הממוקם באירופה הוא מהגדולים והמשוכללים באירופה.

תוצר תהליך ההזרקה הינו שכל דיסק זהה לחלוטין למדיה המקורית ונבדק מספר פעמים לאורך כל תהליך הייצור.

צריבת דיסקים משמשת כתהליך שכפול תומך עבור סדרות ייצור קצרות, חברת אספגיל השקיעה כסף רב במערכות בדיקה משוכללות המאפשרות מערך ביקורת השולט על תהליך השכפול ומאותת "אורות אזהרה" במידה וקיים הבדל כלשהו בין המקור המשוכפל לאחד ההעתקים המופקים.

הדפסת דיסקים לחברת אספגיל 4 מערכות דפוס. הפרדת צבעים נכונה והתאמה של הגראפיקה לדפוס הינם פרי של שנים רבות של ניסיון ומכשור מיוחד המתאים לשיטת דפוס זו.

במערכת האופסט החדישה שנו תקבלו תוצאות הדפסה הקרובות ביותר לתוצאות תמונת צילום.

תהליך אריזת הדיסקים מבוסס על שיטת אריזה ידנית ולא אוטומטית ומשמש כתחנת ביקורת נוספת, תחנת ביקורת אנושית, לאיכות ההדפסה ולאיתור תקליטורים פגומים. הדיסקים מוכנסים לתוך המארזים בשילוב הנייר ונעטפים בצלופן הדוק. מחלקת האריזה מטפלת מידי יום בעשרות כותרים שונים, כל אחד מהם עם דרישת לקוח ייחודית.

 

הכנס ללינק הבא כדי לראות קטע וידאו:

http://www.youtube.com/watch?v=4etXNHpmiuw

[dashedDivider]

למידע נוסף על שכפול DVD צלצלו אלינו

[list_star]

[/list_star]

Error: Contact form not found.

תפריט נגישות