הדפסת דיסקים ריקים, הדפסת תקליטורים

ב"אספגיל" מחלקת הגרפיקה תעזור לך לבחור את סוג ההדפסה המתאים לגרפיקה שלך. לכל סוג הדפסה ישנן יתרונות וחסרונות וכשיש לך את הפיתרון המושלם של שלושת שיטות ההדפסה הקיימות בתוך מפעל אחד – השמיים הם הגבול.

להלן שלושת השיטות של הדפסת דיסקים עם אספגיל שכפול דיסקים:

הדפסה דיגיטלית עם ציפוי קריסטאלי

ההדפסה הדיגיטאלית דומה מאוד להדפסה בבית. בתהליך פשוט שולחים קובץ להדפסה מהמחשב ישירות למדפסת ומפיקים הדפסה לאחר מספר שניות. בכמויות גדולת של אותו עותק (מעל 1,000) שיטה זו יקרה ואז נוהגים להדפיס באופסט או במשי – תלוי בסוג הגרפיקה הקיימת.

יתרון בולט נוסף בדפוס הדיגיטאלי הוא יכולת הדפסה של מידע משתנה על גבי התקליטור. דהיינו, מאפשר להדפיס את אותה גרפיקה בסיסית עם מידע משתנה בכל תקליטור. לדוגמא מספר סידורי רץ בכל תקליטור, כתובת שונה וכד’.

הדפסת משי

הדפסת משי היא שיטת הדפסה בעזרת רשת חוטים צפופה ומתאימה לעיצוב גרפי המכיל בין צבע אחד ל חמישה צבעים.

העברת הצבע מן הרשת אל התקליטור נעשית על ידי "ניגוב" הצבע שנמצא על הצד העליון של הרשת בעזרת מגב ומאפשרת קבלת טקסטורה ועצמה של הגוון הרצוי.

הדפסת משי מאפשרת שימוש בצבעי פנטון שאינם קיימים בדפוס הדיגיטלי כדוגמת צבע כסף, זהב, כתום תפוז. הכמות המינימאלית המומלצת להדפסת משי הינה 500 יחידות.

הדפסת משי

סוג זה של הדפסה נועד להדפסה בכמויות גדולות בסדר גודל מינימלי של 300 עותקים. בשיטה זאת משתמשים בגלופות הדפסה הנקראות בשפת הדפסים "פלטה".

על מנת להדפיס בצבע מלא יש להשתמש בארבע צבעים כחול אדום צהוב ושחור שילוב של ארבעת צבעים אלו מאפשרת ליצור קשת רחבה של צבעים.

זקוקים לשירותי הדפסה על דיסקים צלצלו

[list_star]

[/list_star]

Error: Contact form not found.

תפריט נגישות